ارسال و بازگشت محصول

ارسال رایگان برای ۱۰۰۰ محصول ۳۰۰ تومان موجود است. با پرداخت هزینه اضافی، تاریخ و زمان تحویل خاص را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

بررسی اجمالی گزینه های تحویل

کیف ماهان روش های حمل و نقل ایده آل را برای هر نیاز ارائه می دهد. خواه از طریق پست DHL/Standard Parcel Post با قیمت پایین، سریعتر از طریق DHL Express (فقط آلمان) یا UPS، یا به ویژه قابل اطمینان و ایمن توسط یک حمل و نقل باری آموزش دیده خاص. و همچنین در صورت تمایل می توانید سفارش خود را از فروشگاه ما تحویل بگیرید. در این صفحه شما یک نمای کلی از تمام روش های حمل و نقل موجود را خواهید دید.

1. محصول را سفارش دهید و روش تحویل را مشخص کنید

2. شما یک پیام تایید سفارش دریافت خواهید کرد

3. منتظر بمانید تا سفارش شما برسد

4. سفارش خود را از منطقه پرداخت تحویل بگیرید

محصولات ما

تحویل استاندارد آن را در 3-5 روز کاری دریافت کنید

سفارشات بالای 100 هزار تومان: تحویل همان روز. هر زمان که بخواهید سفارش دهید

رایگان

سفارشات زیر 100 هزار تومان: تحویل تمام روز. هر زمان که بخواهید سفارش دهید:

25000

بازه زمانی هفته از 12 ظهر تا 5 بعد از ظهر. تا ساعت 9 شب سفارش بدید

20000

تحویل روز بعد آن را در روز بعد، 7 روز هفته دریافت کنید

تحویل هر روزه. قبل از ساعت 9 شب سفارش بدی

35000

بازه زمانی هفته از 12 ظهر تا 5 بعد از ظهر. تا ساعت 9 شب سفارش بدید

22000

تعویض یا مرجوعی کالا

در صورتی که کالا از کیفیت خوبی برخوردار باشد، خریدار حق دارد قرارداد منعقد شده از راه دور را ظرف مدت 14 روز پس از اجرای آن فسخ کند.

برای اینکه حق فسخ قرارداد حفظ شود، مصرف کننده باید بر حفظ محصولات در حالت اولیه نظارت داشته باشد. در صورتی که دستگاه بدون تقصیر مشتری از بین برود، آسیب ببیند، امکان فسخ قرارداد از مشتری سلب نخواهد شد. اگر ارزش به دلیل باز کردن بسته بندی محصول یا بررسی عملکرد آن کاهش یافته است، این بدان معنا نیست که مصرف کننده نمی تواند درخواستی برای بازپرداخت بنویسد.

در صورتی که حداقل یکی از اجزاء موجود نباشد، محصول پس گرفته نمی شود:

  • تجهیزات کاملاً مجهز
  • رسیدی که واقعیت خرید در فروشگاه اینترنتی مگامارکت را اثبات می کند.
  • کارت گارانتی
  • عملی با شرح نقص که توسط بخش خدمات تهیه شده است.

پول کالا در شرایط مقرر در قانون فعلی بازگردانده می شود

پرسش های متداول

سفارش من هنوز نرسیده کجاست؟

آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند 

آیا در روزهای تعطیل رسمی تحویل می دهید؟

آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند 

آیا به کدپستی من تحویل می دهید؟

آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند 

آیا تحویل روز بعد برای همه سفارشات موجود است؟

آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند 

آیا برای امضای تحویل باید آنجا باشم؟

آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود. طراح گرافیک از این متن به عنوان عنصری از ترکیب بندی برای پر کردن صفحه و ارایه اولیه شکل ظاهری و کلی طرح سفارش گرفته شده استفاده می نماید، تا از نظر گرافیکی نشانگر چگونگی نوع و اندازه فونت و ظاهر متن باشد. معمولا طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفا به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند 

سوالی دارید؟

  • 09197278536
  • واتساپ
  • info@kifemahan.ir

ما را دنبال کنید

کیف ماهان

سپس این سوال مطرح می شود: محتوا کجاست؟ هنوز آنجا نیست؟ این خیلی بد نیست، یک نسخه ساختگی برای نجات وجود دارد. اما بدتر از آن، اگر ماهی در قوطی جا نگیرد، چه می‌شود، پای آن برای چکمه بزرگ است؟ یا به کوچک؟ برای جملات کوتاه، برای بسیاری از عناوین، تصاویر بیش از حد بزرگ برای طرح پیشنهادی، یا خیلی کوچک، یا متناسب هستند، اما بنا به دلایلی کسل کننده به نظر می رسند.

مراجعه کننده ای که به دلایلی ناراضی است یک مشکل است، مراجعه کننده ای که ناراضی است اگرچه نمی تواند کاملاً روی آن انگشت بگذارد بدتر است. این احتمال وجود دارد که همکاری، ارتباط، و ایست های بازرسی وجود نداشته باشد، فرآیندی با جزئیات مورد نیاز توافق یا مشخص نشده باشد. این استراتژی محتوا از همان ابتدا به اشتباه افتاده است. اگر این همان چیزی است که فکر می کنید برعکس آن چطور؟ چگونه می توان محتوا را بدون طراحی ارزیابی کرد؟ بدون تایپوگرافی، بدون رنگ، بدون چیدمان، بدون سبک، همه چیزهایی که سیگنال های مهمی را که فراتر از متن صرف است، سلسله مراتب اطلاعات، وزن، تاکید، استرس های مورب، اولویت ها، همه آن نشانه های ظریف که دارای بصری و احساسی هستند را منتقل می کند. برای خواننده جذاب باشد.